Контрольная работа по английскому языку 9 класс

Контрольная работа по английскому языку 9 класс

Контрольная работа по английскому языку для 9 класса по учебнику М.З. Биболетова за I четверть. Данная контрольная работа включает в себя задания по следующим темам: артикли,Настоящее продолженное время с выражением будущего времени,Будущее время,активный и пассивный залог. Данная работа рассчитана на целый урок.

Просмотр содержимого документа
«Контрольная работа по английскому языку 9 класс»

Контрольная работа по английскому языку.

Вставьте артикли где это необходимо.

How many bridges were there in … London at …beginning of … 11 th century?

Did you travel to …North?

We had …wonderful time in … Windsor Safary Park?

… Mr.West lives in … small town in … west of … England.

Do you like to travel by … plane or by … car?

Where is … Red Square?

Choose the correct form. Use the table above.

I will leave/ I’m leaving for St Petersburg tonight. I have already bought a ticket and packed my luggage.

I think our football team will win/is winning this game. The players are in their best form now.

If you come tomorrow, I will show/ I’m showing you the photos that I took in the National Park. There are some really exotic animals there. You’ll enjoy/ you are enjoying the evening.

I don’t think I will have any free time this weekend. My sister will get married/ is getting married and I can’t miss the ceremony.

Преобразуйте предложения из активного залога в пассивный залог без указания того, кто совершил действие.

Контрольная работа по английскому языку 9 класс

Контрольная работа составлена к учебно-методическому комплексу «Английский в фокусе» 9 класс. Работа предназначена для проведения контроля изученного учащимися лексического и грамматического материала (модуль 8). Контрольная работа составлена на основе пособия для учащихся общеобразовательных учреждений «Spotlight test booklet 9» (Москва, «Просвещение» 2012).

Итоговая контрольная работа 9 класс I. Fill in the missing word. There are three words you do not need to use: total, first aid kit, experience, sprained, bruised, face, bump, cast, sling, survived. 1. It`s amazing that John ……… the skydiving accident. 2. Mary`s eye was badly …………. when she was accidentally hit by the ball. 3. Helen Keller not only managed to ………. her own challenges, but she also helped many other people with disabilities. 4. Everyone should have a …… in their homes, as small injuries can happen at any time. 5. David has a …. on his leg because he broke it skateboarding. 6. It was a ……. miracle that Liz recovered from her spinal injury. 7. Your ankle looks swollen; are you sure you haven`t ………. it? II. Underline the correct item. 1. He decided to go surfing instead of/besides rock climbing. 2. Simon climbed up the tree and recovered/rescued the kitten. 3. Why is she wearing a(an) sling/ice­pack on her arm? Did she break it? 4. Tim found a(an) harmed/injured bird and took it to the vet. III. Rewrite the following statements into reported speech using the words in brackets. 1. “I can`t be at basketball practice because I broke my arm,” Bill said. (explained) 2. “I will not pay for your skydiving lessons, Tom,” Anne said. (refused) 3. “I`ll help you with your application form,” Mary said to Sarah. (offered) 4. “Don`t play with that pen knife, children,” Dad said. (warned) 5. “My throat`s feeling sore,” Jennifer said. (complained) IV. Underline the correct item. 1. Can you tell James that there`s someone/anyone on the phone for him. 2. Everyone/someone in the trekking club loves extreme sports. 3. Researches come from everywhere/nowhere to explore Antarctica. 4. There is something/nothing wrong with your wrist; it`s not even swollen. 5. Helping out at the animal shelter is so easy that anyone/no one can do it. V. Complete the exchanges using the phrases bellow. There is one extra phrase. ­ Oh, dear! What happened? ­ Ouch! That hurt! ­Oh, that`s good. –Get well soon. –Yes, it really hurts. – Hmm…I don`t know. 1. A. You got very bad sunburn at the beach. B. ……………………………………….. 2. A. My karate teacher says I`ve made a lot of improvement. B. …………………………………………………………. 3. A. What do you think about us joining an extreme sports club? B. ……………………………………………………………. 4. A. John`s in hospital with a broken leg. B. …………………………………………………………….. 5. A. I`ve been under the weather for the past few days. B. …………………………………………………….

Контрольная работа по английскому языку 9 класс
тест по английскому языку (9 класс) по теме

Контрольная работа по английскому языку 9 класс по учебнику Биболетовой по 2 разделу.

Закрепление лексики по теме «Путешествие»

Скачать:

ВложениеРазмер
kontrolnaya_rabota_9_klass.doc 43 КБ

Предварительный просмотр:

Контрольная работа 9 класс (раздел 2)

  1. Вставить слово.
  • Have you ever ….plane?
  • We ….in Moscow.
  • All the passengers flying to London are asked to wait as the flight is …
  • The plane to London …
  • We … the declaration
  • We get through …. and then go through…
  • We changed our…
  • We keep our hand …with us, but the heavy …is taken to….
  • We are given a …
  • We wait till the number of our flight is…
  • I’m at the …lounge and call home.
  • On arrival to London from Moscow we collect our luggage at the …
  • We keep our hand …with us, but the heavy …is taken to….
  • We are given a …
  • We wait till the number of our flight is…
  • I’m at the …lounge and call home.
  • On arrival to London from Moscow we collect our luggage at the …
  1. Translate
  • Важный
  • Ценный
  • Объявить полет
  • Откладывать полет
  • К несчастью
  • Непредсказуемый
  • Забрать багаж
  • Очевидно, что…
  • Прибытие
  • Неизбежный
  • Пройти через таможню
  • Собирать вещи
  • Пройти паспортный контроль
  • Взлететь
  • Регистрироваться
  • Отъезд, отбытиеthe
  • Садиться на самолет
  • Регистрировать
  • Посадочный талон
  • Заполнить декларацию
  1. Translate
  • To make up my mind to travel-
  • To decide to go by-
  • To pack my personal things-
  • To lose/ to forget the ticket-
  • To pay extra money for overweight luggage
  • To miss the plane
  • Travel agency
  • To book the ticket
  • Meet at the station
  • Representative of the travel agency
  • Comfortable room in hotel
  • You are offered
  • Is paid for…
  • You don’t have to worry about…
  • There are plenty of indoor activities
  • High season
  • Comfortable and reliable
  • Feel sense of adventure
  • Choose any place you want
  • Boring room in an average hotel
  • You don’t have to…
  • The only way..
  • To feel the real atmosphere..
  • Understand people…
  • The cheapest type of tourism but a very rewarding
  • To discover new places
  • To investigate the world
  • To develop trade and economic relationships
  • To meet new people
  • To know lifestyles and traditions
  • To have sense of adventure
  • To enjoy nice food
  • To see interesting sightseeing
  1. Write 10 sentences about your trip.

По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Предмет: английский язык. Класс: 3. УМК Кузовлев В.П. Тема урока: «Когда ты родился?»

Урок английского языка в 3 классе по УМК Кузовлев В.П..План урока+презентация.

Рабочая программа по английскому языку класс 5 «Английский в фокусе» с УУД

Рабочая программа по английскому языку класс 5 «Английский в фокусе»календарно-тематическое планирование 5класс «Английский в фокусе».

Рабочая программа по английскому языку класс 6 «Английский в фокусе» с УУД

Рабочая программа по английскому языку класс 6 «Английский в фокусе» с УУД.

Технологические карты уроков (системно -деятельностный подход) Седова Р.С. Предмет английский язык класс 8, класс 11

Тема урока «Употребление условных предложений смешанного типа.» 8 классТема урока «Употребление Future Perfect (Active & Passive)», 11 класс.

Технологическая карта урока №51 в соответствии с требованиями ФГОС Предмет: Английский язык Класс : 6 класс Тема урока: Исчисляемые и неисчисляемые существительные.

Технологическая карта урока №51 в соответствии с требованиями ФГОС Предмет: Английский языкКласс : 6 классТема урока: Исчисляемые и.

ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КАРТА УРОКА АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА Класс: 4 Учебник: Spotlight 4, Быкова Н. И., Поспелова М. Д. Английский язык Тема урока: Что ты можешь узнать в зоопарке? Грамматика: степени сравнения прилагательных(Аt the Zoo?)

ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КАРТА УРОКА АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКАКласс: 4Учебник: Spotlight 4, Быкова Н. И., Поспелова М. Д. Английский языкТема урока: Что ты можешь узнать в зоопарке? Грамматика: степени сравн.

Программа учебного предмета английский язык Класс 3 (индивидуальное обучение по отдельному учебному предмету английский язык для детей с задержкой психического развития)

Программа учебного предмета английский язык Класс 3(индивидуальное обучение по отдельному учебному предмету английский язык для детей с задержкой психического .